ja jag vet ju att ni älskar mig...

...när jag är DÖD!!!

fan ta er era jävlar nu får det vara nog. min annars så välringande telefoncentral till mobil var helt död igår...funderade nästan på att ringa min telefonoperatör och kolla vad det var för fel...HALLÅ FREDAG,TELEFON VAKNA DU SKA GÅ SÅ VARM NU ATT DU LADDAR UT BATTERIERNA!!!!

den enda som hörde av sig var Trenchcoaten...kul i jul...

tjurig ledsen och deppig och med massa feber åkte jag hem och drack en stor kopp varm rykande glögg spetsad med rom och åt två pepparkakor...sen fick jag frossa...sen fick jag kramp i käken...jättemycket kramp i käken...sen fick jag panik över frossan och käken och då fick jag ångest...jag skulle ju på förfesten iallfall fan...pallade inte tänka mer så sen gick jag och la mig...halv tio är jag så spattig och hysterisk att jag ringer tifa och gnäller lite och undrar om det fortfarande e nån mening med att dyka upp...fan förfest brukar ju va liksom förfest inte nåt man dyker upp till halv tolv med demonerna flåsande i naken spiknykter när alla andra e kalsfredagsmongofulla...

jorå tifa tyckte jag skulle springa iväg minsan så det gjorde jag, jag och mina demoner.

demonerna fick stryk av törly och sen fick jag stryck av bubblorna i huvudet och däckade nästan hos tifa men jagad av rastlösheten lyckades jag ta mig i kragen och se till att komma på tricken hem ialf...

hemma vid tvåsnåret...ÅNGESTNATT

SEN BÖRJAR DET BANNEMIG HÄNDA GREJER I TELEFONEN

KLOCKAN FYRA HALV FEM PÅ MORGONEN DÅ KOMMER NI MINSAN IHÅG MIG ERA JÄVLAR. DÅ GÅR TELEFONEN VARM.

jag e tjurhuve och vägrar svara. nej inte fan svarar jag på samtal i gryningen lördag morgon från folk som inte behagat invitra mig till sina roligheter kvällen innan men i fyllan och villan på väg hem blivit lite pilska och sugna och rädda för bakisdemonen som börjat naffsa de i hälarna och DÅ DÅ MINSAN DÅ KOMMER MAN IHÅG RONNIE ROADKILL.

bajskorvar e ni allihopa!!!

skämmas ska ni!

fast när jag vaknat ur mitt snoriga svetthelvete för femte gången i morse så garvade jag faktiskt. garvade på er bekostnad, fan va pinsamma ni e på fyllan hehe...det bjöd ni på iallfall. där kunde jag ligga med sprängande smärta i öronen och huvudverk och iallfall gotta mig åt er slutetpåfyllan missär.

jag vaknade nio i morse pigg och fräsch

det gör nog inte ni!

Kommentarer
Postat av: anna

puss

Postat av: anna

jag ska kolla närmare emd mamam om när det passar att jag bor med henne på hotell..det beor på "vad i jobbet hon är uppe med"..så att säga.

kram

2007-11-17 @ 11:35:38
URL: http://pyttis.blogg.se
Postat av: ronnie

ohh ska ni bo på hotell va lyxigt =D

men loooova att ge mig framförhållning och inte boka in samtidgt som das boot eller nåt annat dumt

kram

2007-11-17 @ 15:55:13
URL: http://www.wasabilicious.blogg.se
Postat av: m

det här måste vara du? =)
http://bilder.tks.se/071027/bilder/pict0058.jpg

2007-11-17 @ 19:28:56
Postat av: ronnie

haha ja de e jag på ambras fantastiska halloweenfest =D

2007-11-18 @ 11:48:32
URL: http://www-wasabilicious.blogg.se
Postat av: Gunnariben

Very interesting and informative site! I am looking for information on the history of textile and resilient floor coverings. If anybody can help, please let me know. Thanks!

2009-06-16 @ 09:47:14
URL: http://gunnariben.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback