Grattis Ambra!!!!

Det blev ingen utlovad hamsterdans men massa bubbel och tårta och kakor och fantastiskt fint umgänge iallfall!

Jag och Hannah som var as glamourous as ever i en ny vernissagepartyblåsa a la guldkjol möttes upp snuskigt tidigt för att inte missa invigningen på Marie Sester's THREATBOX

Ahhhhh de va så jäääävla cooooolt! gå dit gå dit gå dit!

En helt galet skrämmande upplevelse och jag vill egentligen avslöja mycket mer än att  det är en konstinstallation på temat jagad som inkluderar en videoprojekter som lever sitt eget liv, en robotstyrd spotlight som "jagar" besökarna och en skrämselfaktor som fick mig att spilla både vin och sätta oliver i halsen...

well jag och hannah hängde kvar ett tag på Färgfabriken, surplade tetravin och käkade ost och begav oss sen vidare till fantastiska Ambras födelsedagsfirande.

Hos Ambra är det alltid bra och jag älskar kombinationen tuppkammar som minglar med adelsfolket!

väl bevare

nu ska jag kurera min förkylning med treocomp alvedon, bromhxin och whatever else kul jag fick med mig från apoteket igår....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback