Glamourens förfall...

den där dagen efter...

svart kontra vitt...när blir hejdlös dekadens bara trasigt och tragiskt.

Varför har jag intorkat rödvin i två fina kilformade strilar från tinningarna ner till hakan...och varför har jag inte upptäckt det förens nu...borde jag inte duscha snart? och hallå? hällde nån rödvin på mig igår...har jag gjort en Tombola? Varför minns jag bara ett enda namn...han fotografen i rökrummet utklädd till Edward Scissorhands som hade fotat massor för cirkör och var god vän med Fefe. hans namn minns jag klockrent Robert Fischer...jag minns hans namn för att han presenterade sig innan jag gick in i dimman.

men det kanske är okej ändå...hur fan ska man lyckas komma ihåg dubbelinformation på en halloweenfest...personnamn plus outfit...its too uch information...folk man träffar där kommer ju föralltid förknippas med sina kostymkaraktärer och jag älskar när de går inför det såpass mycket att de tillochmed blir ett med det de är utklädda till.

jag sluddrade lite med en pojke utklädd till älva...han drack en söt drink, jag undrade om det var för att matscha hans självlysande älvoutfit som han beställt en söt drink....

.."eller så är det just därför jag ÄR elva svarade han...för att jag gillar söta saker..."

han hade koll på vem han var...och påmine mig om croissant-mannen från köpenhamn, ni vet han som kom på samma klockslag varje dag och käkade croissant, drack svart kaffe, apelsinjuice och avrundade med en tvåa Fernet...

Jag diggar folk som har en tanke bakom sitt agernade...helst de som tänker hela tiden...de är mina idoler och förebilder...människor med struktur...för jag har ingen...eller jo, men jag e inte bra nog...

igår var jag iallfall galen...på gränsen till farligt galen...jag var rastlösheten personifierad och konstant jagad av demoner hela kvällen...jag vill nog egentligen inte tänka mer på det...

jag önskar mig verkligen en kväll snart som är trygg och hemma och avslappnad...men jag vet ju samtidigt att i helvete heller att jag skulle våga det...aldrig någonsin...inte en chans...

jaja nu ska jag torka bort rödvinsgeggget som liknar blod ur pannan och försöka pumpa upp partyandan inför nästa rond som är DJTiesto på Münchenbryggeriet...

image516

vad ska ni göra ikväll???

Kommentarer
Postat av: Pejtröööö

Jag ska hålla liv i din o min gamla tradition: dricka drinkar/öl/vin (med Julia och Ida, Krillan banga den elakingen ;) )o kolla IDOL fast du ditchar det iår hehe

2007-11-02 @ 19:50:06
Postat av: Snubben

Ska lira på Nivå - Avenyn.
Ha't så kul på Tiësto :)

Postat av: ronnie

pejtröööö: fan om man fick välja skulle jag vara där du e ikväll...det hade passat min fysiska balans och min matochsovklocka perfekt...hemma hos dig i idolsoffan med voskarussian eller hemma hos berny med katterna i knät och tre liter vitvin...

paralella universum existerar i mina tankar iallafall

snubben. rock it!

2007-11-03 @ 02:00:16
URL: http://www.wasabilicious.blogg.se
Postat av: Mad's

Ronnie, du är min gud gällande party! Jag blev ju dissad av mitt sällskap till nocturnals i sista stund så det bidde inget för mig,:[ fan vad jag önskar att jag kunde ha gått.

Dj Tiesto låter ju kung, varför har inte tranceland annonserat ut det?! Eller är det jag som är blind?

Idag? Erotikmässan, inflyttningsfest och sedan nödra loss på Syntax Errortror jag.

Ha det så jäkla bra i kväll och dansa av dig det lilla ass du har för min skull också!

2007-11-03 @ 08:57:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback