Feberdrömmar...

jag vet att jag borde stannat hemma hela veckan och kurerat mig och skitit i att springa på miljoner utställningar och pulsa runt i snö och kyla...men jag är så hungrig på att leva nu så jag blir galen om jag slösar bort en dag en kväll eller en eftermiddag på att glo in i väggen

inatt slog de tillbaka i form av feberdrömmar och hysteri

jag blev jagad upp ur sängen gång på gång, plötsligt fanns det tusen saker att lösa, projekt att ta itu med och kläder att sortera...

jag drömde att jag vaknade av att en demon satt och tuggade i sig och åt frenetiskt på min underläpp...i drömmen vaknade jag av smärtan och fäktade bort den så att den försvann tjattrande skrattande ner in under sängen...fattade inte att jag fortfarande sov, trodde ju att jag vaknat och i mardrömmen pulserade ljud av pumpande blod i hjärnbark...

äntligen vaknade jag...i min soffa? varför låg jag här och inte i sängen, jag minns ju tydligt att jag gått och lagt mig i sängen...

samma dröm igen, monsterdemon som tuggar på underläppen och jag tror att jag vaknar men vaknar inte...

natten var rätt hård med andra ord

Kommentarer
Postat av: Erika

Hoppas du får en bättre natt!

Postat av: anna

åhh det var nog den finaste komplimang jag fått på länge...för jag tycker att helena bergström är vacker..

preliminärt ser det ut som det blir sthlm 19-20 december för mig.

kram

2007-11-18 @ 22:06:55
URL: http://pyttis.blogg.se
Postat av: Mikalkaroline

Very nice site. Will sure visit again.

2009-10-15 @ 09:12:24
URL: http://mikalkaroline.3steps.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback