Beyond Retro...

Ikväll är det Vintagekedjan Beyond Retro som öppnar Europas största Vintagebutik...Roadkill har på samma sett som hon fixar gratis uppkoppling på X2000 sett till att hon är invited så klart!

Ruby jag har en plus etta och om du vill med är den din! Annars är spotten öppen för vem som nu skulle kuna tänka sig vara intresserad av lite mingel, bubblor och skor typ...

hallå! ring skriv messa mejla mig omedelbart...vore ju lite synd om jag var tvungen att gå dit själv eller...det är mellan 20-23 ikväll...

Kommentarer
Postat av: Ruby

Sitter med circusqueen angie och snart kommer cristel men attsingen vad rörd jag blir över att du tänkte på mig...gick förbi där idag. grymt snyggt. Ha det så kul!

2007-11-06 @ 20:49:58
Postat av: ronnie

awwwww va myyyyys...vad gör ni? jag vill med och leka next time!

de va awsome...massa gratis martini i snygga glas, massa snygga människor i snygga outfits och massa snygga kläder med snyggt dyra prislappar...just awsome you should have been there ;9

Postat av: Bojohanne

Very informative. Great site. Really professional.

2008-09-17 @ 10:47:44
URL: http://bojohanne.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback