Antikonsumtionsdagen!

Är det ju idag!

Det har firats med tre timmars shopping i skärholmen med mamma och Ulf. Eftersom man inte får köpa nåt idag så la jag undan en jacka tills imorgon... det är väl fair enough eller hur?

den e skitstor och skitvarm och jag kommer drunkna i den men jag tror det är precis det man vill göra om en månad när allt e rått kallt och förjävligt.

Ikväll är det två födelsedagspartyn jag borde gå på
En vernissage jag väldigt gärna vill gå på
Och så är jag bjuden på Wallmans med RAaz Mataaz det vill jag också väldigt gärna gå på

För att inte glömma fantastiska klubb pigalle!!!! det måste man ju också bara gå på speciellt i Rasmus sällskap!

MEN JAG ÄR SJUUUUK FORTFARANDE

JAG ÄR ÄCKLIGT SLITEN OCH DET SYNS EFTERSOM DANSKARNA FORTFARNA DE BOR UNDER MIN NÄSA

BLEEEH

egentligen vill jag bara ligga hemma i sängen och dricka varm glögg, har smygstartat redan nu med lite julöl till lunchfrukostmackan med renskav...tror jag måste ta lite glögg och lägga mig och bara vara i amöbakoma en timma om jag ska palla nåt alls ikväll...

uhhh synd om mig...

just ja fan!

vill någon hänga med mig och mingla lite på vernissagen? tänkte vid åttasnåret... och ännu en gång vad ska ni göra ikväll???

Kommentarer
Postat av: Tina

Jag vill gå på vernissage! Jobbade med det för x antal år sen, det var jättekul... men är lite problematiskt att följa med när man sitter snorpank i Göteborg. Blir tyvärr bara hemma... suck.

Postat av: ronnie

jobbade hur med att gå på vernissage eller som arrangör eller va???

nu får du förklara!

kan man jobba som vernissagare fan va coolt i så fall!!!

2007-11-24 @ 17:55:53
URL: http://www.wasabilicious.blogg.se
Postat av: anna

skulle hemskt gärna göra allt detta med dig en lördag..*Suck*

kramar gumman

2007-11-24 @ 18:56:04
URL: http://pyttis.blogg.se
Postat av: Tina

Jag jobbade som värdinna... kan inte ens räkna hur många rostade snittar med brie-ost eller löjrom jag gjort! Men det var kul att träffa folk, och en av konstnärerna undrade varför jag inte jobbade som modell... det var jäkligt kul att höra! Jag har ju ingen modellfigur precis, men han sa att mitt ansikte var unikt...

Hur gick det ikväll? Vad gjorde du?

2007-11-24 @ 19:19:55
URL: http://lunenoire.blogg.se
Postat av: Mad's

Som den skitunge jag är tänker jag ful-öla på grottan och sen dra på TN.
Hoppas du får en bra kväll! KRAMKALAS / Mads'

2007-11-24 @ 20:11:38
Postat av: Majs

Häller upp en sambuca baileys :)

2007-11-24 @ 20:17:10
URL: http://www.gaykvitter.blogg.se
Postat av: Sofia

Länken är på plats honey!

Och jag är ruskigt sugen på det du föreslog! :)

2007-11-24 @ 20:27:29
URL: http://sofiaisobel.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback