trøtt...tired...ustala...

ja satte igång hela larmet på cafét igår

glømde att ta in skyltjæveln och mongomarsallerna

typiskt

annars var det en rætt ok aften med massa polare som droppade førbi och drack kaffe och choklad i smyg trots att man inte får...jag var rebellsik och jobbade i klænning istællet før arbetsklæder och gissa vem som kommer førbi på spontanvisit... min CHEF!!! grattis annika pannika pæronpung...sånt kan man bli fyrad før...han sa ingenting men såg pilemarisk ut... jag ær så jævla bra på att gøra som jag vill så att det helt enkelt kommer gå åt skogen tillsist....

annars har mitt tillstånd varit rætt mkt sova på sista tiden...

gawd det tar tid att återhæmta sig

image207

jag har kørt samma klassiker flera dar i rad nu...dæcka i full mundering och vakna mitt i natten av att jag sliter av mig alla klæder før att det luktar café och baconcheeseburger i sængen...æckligt

Kommentarer
Postat av: Jutta

Åh, det där känner jag allt för väl igen.... he he... kycklingbaguette är också gott att lukta! mmmm. eller currymajonnäs är en annan favorit....

Postat av: rebecca

Halloj Annika, det va ju inte igår, brukar läsa lite här då o då o har förstått att du kanske inte mår så bra... hade sett dig på bilder innan o gissat på det.. hoppas du orkar slåss mot demonerna o komma ut hel på andra sidan...
krama

2007-05-18 @ 07:49:28
URL: http://beccagrodan.blogg.se
Postat av: annika alias ronnie ;)

men åhh hej o grattis till bebis
mjo ja tja va säger man life has its ups and downs och jag surfar på stora australienska strand¨vågor just nu....men ja jobbar ju på det iallfall på mitt eget sett
vore kul att ses nångång när ja kommer hem till stan igen i framtiden
kramas

2007-05-24 @ 21:52:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback