att våga leva...

ville bara slænga in att jag vågat leva lite på sistone

kan ni inte påminna mig om det nær jag gnæller...att æta equals life...jag glømmer det så lætt

førutom helvetesveckan på jobbet så har jag och stonkan hunnit medatt gå på Deathstarskonsert inne i byen, slå runt lite i fælledparken på førsta maj och fira uwes fødelsedag på café bizarro och hængt på lokal bodegan med massa orginal som bjød på drinkar hela natten och var tusen gånger mer underhållande æn alla teenageridioter i værledn.

jaaaa och så hann jag med en snabbfika med underbara slå dig fri emelie i lufthavnen.... det var kallt om armarna men værmde i sjælen att træffa en av mina favorit lejoninnor igen... åh mina kattflcikor jag ælskar er så....



hoppas linnsan pinnsan kan komma hit snart så vi kan leka...

annars så har jag inrett hela lægnehten i mysvelour från en genbrugsstation så nu liknar mitt hem ett gothiskt paradis och så har vi hela skafferiet fullt med marsipanchokladskøldpaddor från nettos dumbster och lakritshariboægg!!!!

kom og spiiiiiis

kram kram allihopa

Kommentarer
Postat av: Stephan

Since you havent been on Blackmarket for a while and i'm in a hurry to get a hold of youi'm trying in here. I really want my hair done, and i was wondering if it was possible Friday the 11th? if you read this please contact me, my e-mail adress should be listed here, else try and contact me on Blackmarket, i'm "Sejegoth666"

Your skills are much needed! :D

2007-05-03 @ 19:59:10
Postat av: Stephan

Since you havent been on Blackmarket for a while and i'm in a hurry to get a hold of youi'm trying in here. I really want my hair done, and i was wondering if it was possible Friday the 11th? if you read this please contact me, my e-mail adress should be listed here, else try and contact me on Blackmarket, i'm "Sejegoth666"

Your skills are much needed! :D

2007-05-03 @ 20:00:01
Postat av: ellebelle

Tack gumman! Det värmde min själ också att få träffa dig. Jag vill att du ska få leva nu, för det är du ju bäst på =) Grattis till lägenheten, kommer och spanar in den lite närmare sommaren!

PUSS min hjältinna


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback