arbeit arbeit

jag har vigt mitt liv åt kaffe latte och bacon and cheeseburgers

ja har helt enkelt inte gjort annat än cyklat fram och tillbaka till cafét på sistone

zoom zoom svisch gomorgon tivoli och gonatt tivoli

det bäst som hänt mig nu är att vi fått internet på cafét och mina långa ensamma nätter med lokalavisen är äntligen förbi

i helgen ska jag jobba ihjäl mig istället för att ha ledigt och åka på festival i tysklan men nästa vecka flyttar jag så då jävlar ska det grillas svamp och drickas rosévin i min TRÄDGÅRD

jag mår typ rätt bra och har blivit skittjock...minst 43 kilo säkert vågar nästan inte väga mig längre

well ska man överleva 15 timmarspassen på jobbet så gäller det att va duracellkanin utan motorstopp och å krävs det mer än salladsblad och rödlök tyvärr så JAAAAAA JAF KÄKAR NU JAAAA JAG HÅLLER PÅ ATT BLI BÄTTRE

men jag kräks på att se hur jävla skit alla runt omkring mig mår och hur mkt de bekymrar sig om mig när jag är den som jobbat mig igenom skiten och är på väg upp och fortfarande har träningsförbud

alla andra som mår bajs får leka med de andra barnen men jag är fotfarande bortad från lekplatsen

i hate you so much right know

jag är så jävla avundsjuk och kan bara inte stå ut med att se på det

men snart snart så ligger jag iallfall i en egen trädgård och solar och dricker paraplydrinkar på mina få days off

kom och hälsa på mig vet ja

krams

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback