Nu åker jag!!!!

Tack EMELIE før peppingen!

Nu ær det gjort!

Biljetten till Budapest ær bokad och betalad. Jag åker på torsdag den 29 och kommer åter kbh den 5 april halleluja vad jag e bra och halleluja vad emelies ord fick mig att sparka mig sjælv i røven och før en gångs skull inte skjuta upp till om tre år det som ska gøras idag.

på torsdag kvæll återser jag min far før førsta gången på snart fem år!

det hænder fan grejer nu

det hænder fan grejer!!!

till alla er som jag inte sett på år och dar...

please kom hit snart ni med... jag ska gøra allt før att ge allt av mig sjælv och lovar att bli friskare øn friskat fortast møjligt om ni hælps åt att sparka mig i numsen...

puss och på återseende i april!

Kommentarer
Postat av: Isabell

Hello! det var ju typiskt att du åker precis när jag kommer :) hehe.. ja kommer nämligen ner till kbh på torsdag morgon! (ellen kanske sagt de).. men om du har tid nånting på förmiddan tar ja gärna en liten fika då eller liknande :)

2007-03-28 @ 23:11:08
Postat av: Isabell

Hello! det var ju typiskt att du åker precis när jag kommer :) hehe.. ja kommer nämligen ner till kbh på torsdag morgon! (ellen kanske sagt de).. men om du har tid nånting på förmiddan tar ja gärna en liten fika då eller liknande :)

2007-03-28 @ 23:11:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback