jävla cirkus

nu har jag försökt komma ut genom dörren halva dan och bara inte lyckats... kroppen vägrar kräver bränsle...

fan vilken jävla cirkus...jag vill gå ut för att äta youghurtglass men jag har inte tillräclkigt med krafter för att samla ihop mig och komma ut genom dörren. när jag äntligen lyckats ladda batterierna med lite mangopickles gul lök och en skorpa med mayonäs på så blir jag så äckligt övermätt att jag inte har lust att äta den där jävla youghurtglassen längre...

jag hatar det här

jag vill va normal....

Kommentarer
Postat av: Stella

heyy
det væntar en present från muminmamman o min pappa på dig hemma. skickade mess till dig førut, hoppas du har en bra malmøgetaway! kramar//S

2007-06-18 @ 22:49:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback