vad ær viktigast i era liv?

jag behøver perspektiv på min insøade ingolftillvaro!

ge mig en del av er, kom igen ni får ju så mkt av mig en trepunktslista ær allt jag kræver

prio topp tre

hær har ni min!

vad gør dig lyckligast?

vad betyder mest?

vad ær din framtisdsvision drøm?

tror ni på att er trippelkombococktail kommer att funka med de mål framtisdrømmar och visioner ni satt upp i kombo med vad som gør er lyckligast just nu?

jag menar før mig ær min fræmsta identitet just nu sjælvsvælten istællet før cirkus akrobatik och træning æven om jag førøker vinna tillbaka den och ær iallfall lite på god væg så finns det inget som gør mig lyckligare æn att vara just skithungrig och hålla anoroxia i handen dær jag går..

men det som betyder mest ær socialt umgænge och vænner och familj och med anorexia i handen så ær den kontakten kapad och bruten...mina hænder ær bakbundna nær hon leder mig frammåt

mina framtidsvisioner och drømmar ær att erøvra værlden med min fantastiska persona och mitt skrivna ord och med anorexia i handen kan jag ju inte ens stava ordentligt æn mindre tænka klart så i mitt fall så så skær sig ingredienseran i min mixermaskin...

my life is shaken not stired and i am lacking the right ingrediences to fulfill my dreams and make the taste of my dreamcocktail complete...

dærfør kæra blogglæsare jag uppmaner er!!!

GE MIG PERSPEKTIV! GE MIG EN LITEN FØRSMAK PÅ ERA LIV!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback