æta eller ætas?

jag kæmpar som ett jævla djur just nu

før att hålla skenet uppe før att hålla mig på ytan før att fortsøtta flyta

det kanske ser ut som ett jævla liv men det ør det inte... allt ær en jævla kamp och jag ær så jævla mycket på randen till bristningsgrænsen hela hela hela tiden.

jag står och vacklar mellan att leva och dø

livet lockar så underbart med allt som hør dær till, pløtsligt kan jag se møjligheterna, vænnerna, kænna lukten av sommar, energi ja næstan det dær som kallas ren skær lycka...

jag ær så jævla næra nu, nærmare æn på længe, nærmare æn någonsin kanske

MEN FAN I HELVETE VAD JÆVLA ONT DET GØR

ALLT GØR SÅ JØÆVLA ONT

inga alternativ kænns helt rætt..det smærtar liksom åt båda håll

leva gør ont, dø vore fett tråkigt

och hela tiden så slåss jag på halvt batteri, med en tung ryggsæck av bly på ryggen

hur fan ska jag orka det hær...orka nær det ær tungt att gå stå leva andas vakna blunda sova prata umgås borsta tænderna...

jag måste orka før att jag vill før att jag ør smart før att jag har drømmar...inte mera bajs nu inte mra bajs

æta eller ætas...det måste vara det hamlet menade

æta eller ætas det ær det som ær frågan?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback