söder glöder

idag var det så varmt att jag hade "smältit" bort om jag inte badat i glass som den lilla skitunge jag e

mamma tog med sin stilettklackade dotter på en runda på stan och matade med soligt väder, gott sällskap, saffransglassfruskost, sushi-sake lunch och nya solglasögon...

sen avslutade jag dagen med iskall öl i solen på uteservering i jeansjackeklädd ackes sällskap, snuskigt god drink på vampie lounge i hannahpannah, jasmine och henrik aggers sällskap och sen bara för att löpa linan fullt ut ännu snuskigt mera god kaffe och marsipanglass på glasshuset på uteservering utan sol (den hade gått ner) på ännu en uteservering på söder...

söder glöder och ingolfs hjärta blöder

pussycat pussycat kill kill kill

jag har sjukt ont i fötterna efter att ha gått runt hela stan förtioåtta varv i stålklackade stilettos och jag e lite sur för att jag aldrig hann prova youghurtglassen på gallerian (HELT UTAN ASPARTAM YIHOOO) men tre gånger glass på en och samma dag hade nog varit lite väl i överkanten...

men nästan gång då jävlar...då e galerian sture startpossition...


well what to say


once again


I LOVE YOU GUYS

jag hann fan med en liten weekend i goda vänners lag trots än att halva stan hade rymt till arvika och andra halvan till polen...


MAMMA (för att hon tog tag i saken och skaffade mig biljetter hem först och främst)

linnsan

hannah

jas

carro

krillan

damon

aksel

henrik

och alla ni andra som jag inte hann träffa men som så gärna ville

sofie ditt mongo
ellebelle min fagra dam
mia maria maggan och dina ståtliga springare
alla jävla förymda arvika idioter som passade på att festivala i lillnorland när jag var på royalt stadsbesök
alla jävla cirkusidioter som åkt till blatteland på rocksfestival
och alla andra älsklingar till höger och vänster som jobbar när JAG har semeter...

i+ll be back in a week!!!! och då jävla visas ingen nåd...


Kommentarer
Postat av: Loverotterdam

Your site is best.!!! Be happy , have a nice day

Postat av: Iamblogger

I am very excited to see this site. Universal design and accessibility. Congratulations!

2009-12-17 @ 08:25:39
URL: http://iamblogger.blog.ca

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback