ni glømde tala om!!!!!

nu ska ni fanimig høra upp era jævla idioter

ni glømde gkømde glømde en jævligt viktig detalj!

knæppskallar puckon fanimig jævla mongon ni GLØMDE GLØMDE GLØMDE EN SAK!!!!

alla ALLA ALLA ALLA ALLA FUCKING JÆVLA PROANA ANOREKTIKER ANOREXIAOFFER SVÆLTCEPEIDIOTER DÆRUTE NI HAR GLØMT ATT TALA OM EN SAK FØR OMVÆRLDEN

att i slutet førr eller senare så blir ni alla tjockisar

ALLIHOPA BLIR TILL TJCOKISAR

før førr eller senare så slutar vågen peka neråt
førsta resan ær bra før då går det utfør åt rætt håll...kilona rasar hurra
men om man inte vill dø sen så måste man børja klættra uppåt igen ÅT FEL HÅLL OH MY GAWD!

OCH OAVSETT VAD SÅ KOMMER MAN FØR ALLTID ALLTID ALLTID VARA TJOCK

TJCOK SOM EN TJCOKSMOCK

før du ær alltid tjockare æn nær du vasr som smalast och næstan død?

rætta mig om jag har fel

men ær det inte tusen gånger bættre att aldrig ens komma inærheten av det sjukaste av ideal så att man åtminstone slipper sitter sitta och stræva efter att va død igen och hata varje kilo som ska gøra en levande.

om man aldrig har varit smal så kan man ju inte heller bli tjock?

då ær man ju bara den man ær basta...det enda man har att vælja på då ær att va nøjd och glad eller missnøjd och sur...

hur svårt ær det liksom

jag vet vad jag skulle vælja

tænk på det jævla puckon næsta gång ni gnæller øver att æta kakan eller inte...man blir faktiskt tjockare av att sæga nej... i slutændan ær vi alla fetton ...om vi inte dør så att sæga...


Kommentarer
Postat av: elin

Nej, det är när man blir frisk som man upphör att vara en tjockis.

2007-07-04 @ 18:09:15
Postat av: jonna

Jag ryser när jag läser det du skriver om anorexia. Du skriver sjukt bra, ger en inblick i sjukdomen. Skriv en bok! Du kan gå hur långt som helst som författare.
This is your life and it's ending one minute at time (från Fight Club).


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback