jævla anorexia

jag hatar henne

hon morfar hela tiden och vrider min hjærna ut och in

jag ær så jævla trøtt på att kæmpa hela tiden før det ær fan det enda jag gør...antingen så slåss jag mot mig sjælv eller mot anorexian...allt ær en stændig never ending slåsskamp. æta eller ætas liksom...

jag vill leva jag vill vara glad jag vill ha mitt liv men så fort jag ger efter før mycket så kommer ångesten vællande som ångvælt. jag blir fullstændigt manglad som en påse køttfærs i en kvarn och att vara levande gør så jævla ont.pløtsligt ska man hantera ångest øver flæskiga øverarmar och fladdriga lår, påsiga køttbullekinder och putande mage...JAG VILL INTE!!!!

då kommer hon ju flygande som en jævla raket och viskar i ørat att vad VAR DET JAG SAAAAAA DU KLARAR DET AAAALDRIIIIIG..... du vill inte tillbaka till den riktiga værlden det ær før svårt før hårt och før krævande...det ær mycket lættare hos mig, jag gør dig stark,stark i din svaghet stark i din intethet och stark ditt sjælvførverkligande førsvinnande...

så nu istter jag hær och kallsvettas i mitt øverskottsfett och yrseln snurrar i skallen så jævla betryggande, jag kænner hur hon æter på mig innifrån och ut och jag ær fan inte ens skraj før henne mer før hon har ju LLTID RÆTT!!!!

VARFØR???

VARFØR VAAAAARFØØØØØØØR

jo før att hela jævla værlden støttar hennes sjuika ideal och jag tål inte att se på det och bara blunda, jag måste blunda och flyta med før det gør så jævla ont att slåss...

jag tittar på alla som æter och de ær så jævla feta och så tittar jag på alla som inte æter och de ær så jævla smala och glada och lætta.

det ær fan så jævla svårt att va tjock...man blir trøtt, seg och så måste man sova hela tiden, återhæmta sig efter sitt glupska svullande leverne...

nær man æør smal ær man hyperaktriv, på helspænn...førvisso døende men så jævla levande on the edge

till's man dør

man nær dør man egentligen?

nær man ligger dær i sitt øverskottsfett framfør soffan och inte orkar någonting længre før att bilringarna har blivit før många før att man ska orka stræcka sig efter fjærren eller nær man svælter ihjæl i sin sæng før att man kækat upp sig sjælv innifrån ochinte har en muskel kvar att ens andas med...

vad ær værst och var fan finns den gyllene medelvægen

JAG HITTAR INTE SKYLTEN!!!! HAR NÅGON SETT DEN??? VAR VAR VAR JAG HAR GÅTT VILSE!

frosseri

sjælvsvælt

jag står i ett vægskæl och vill helst bara vænda om eller lægga mig ner och dø i vægkanten før det rtegnar ute och jag fryser och det ær kallt på ena sidan, isande kallt och øøverjævlkigt helvetes varmt på den andra

jag vill leva men jag mår så jævla dåligt av allt fett, det gør mig långsam trøg och vidrig

jag ær en vidrig mænniska nær jag ær fet...ajg føraktar mig sjælv så mycket att jag inte klarar av att tillmøtesgå min omværlkd på ett trevligt sætt før att jag hela tiden står och ær svundsjuk på alla andra som ær smala hyperaktiva och ehhh levande (eller døende jag vet inte)

jag får væl børja knarka eller supa igen (obs knarka har jag aldrig gjort på riktigt)

frosseri och nykterhet

eller sjælvsvælt och alkoholism

leva eller dø?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback