torsdagscravings...

Ahhhhh its coming its coming its happening agaiiiiin!!!!

Ingolf har fått fnatt på min axel och han beordrar de mest störda grejerna just nu. Han kommunicerar genom min mage och på något sätt så kommer de sjukt bra överens så allt som Ingolf vill ha säger han bara till magen att kalla på så kommer det!!!

Okej här är dagens jävla lunch! Jag för ju matdagbok iallfall så varför inte dela med mig lite i bloggen...

ingrediens ett hittades i skolans köks gigantiska kylskåp som jag älskar över allt annat. det är rena rama julafton att smyga ut i köket varje eftermiddag och se vad levernastomten placerat för roliga presenter åt mig där den här gången. igår hittade jag iallafall en hel back med>>>
 
SPENAT! YIIHOOO!

spenat

och till det en förpackning med sjögräs >>

sjögräs

i två varianter faktiskt den andra såg ut så här >>>>

sjögräs

inte så aptitretande look på den lilla ludna hårbollen till föda men när ett helt paket hårbollar motsvar typ en skvätt mjölk i kaffet så blev Ingolf glad och beordrade intake omedelbums

så i combo med min två andra älsklingar och slående favoriter soya och wasabi som ni borde känna rätt bra vid det här laget >>

soya

181460-12

så blev det en sån här liten sak =D

rulle

två tre krabshaeler till den eller dumbsterdajvade räkor om man nu hellre vill ha det...and we ve got ronnie roadkills homemade sushi de luxe!!!!

(måste dessvärre erkänna att jag lämnat mina rkor hemma idag och avnjöt den luxiösa rätten med en halv burk makrill i tomatsås istället för lyxigt skivad rå fisk som jag brukar men men man kan inte va bäst varje dag...)

Tack köket! Härmed njuter jag av sushi till lunch varje dag. Ingolf e glad, jag e glad och alla andra också hoppas jag för den delen då jag istället för att ligga hemma på soffan som ett kolli och bälga i mig rom och cola faktiskt har krafter och energi nog att va ute om dagarna och rodda lite ;)

kisses babes and compadres

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback