Sick very VERY sick cravings

superlicious delicious

Om det inte vore för att min kropp befinner sig i samma shape som en outvecklad åttaårings just nu så skulle jag vara fullständigt övertygad om att jag är granatäpplegravid..

I dag har jag rejdat kylskåpet på det mest obscena sätt jag någonsin skådat mig själv rejda ett kylskåp...

så utöver att äta det jag slaviskt äter varje dag....dvs det som står i min kostplan ......>>>

superdupervälling, (fullkornsvällning, krossade linfrön, kli, extra fiberberikade branflakesflingor, havregryn och banan),
hembakt rågbbröd som består av i princip samma sak som vällingen fast i brödform,
fisk och skaldjur (oftast kräftstjärtar, räkor eller kaviar)
plus diverse alkoholhaltiga fruktsmoothies

....så har jag varit lite kreativ i mitt energi-intake...

JAG BLEV LITE SUGEN PÅ NÅT EXTRA OCH VAD HITTAR RONNIE I PAPPA SÖRENS HEMLIGA SKUFFE OM INTE>>>>

ETT KILO FEFERONISAR I ÄTTIKSPAD!!!!
feferoni
jag käkade seriöst minst en deciliter ren fefforin sen drack jag upp spadet...


utöver det så slog det mig att Stella köpt en tub wasabi till sushilagandet som aldrig blev av...den är nästan slut nu...
181460-12

och vad åt jag till undrar ni nu säkert...

the answer is >>







just det nada

ren feferoni
chili
ren wasabi
wasabi

ren ättiksprit
181460-15

min kropp e sjuk i huvet (kan man säga så???)

nu mår jag snuskigt bra...så bra som man gör när man gör något som man förtjänar och e sådär sjukt bra för än...eller som man kan må när man bastat en timme, sparkat en fotboll i mål eller sprungit en mil om man nu e lagd åt det hållet...

i det tillståndet är jag nu

av att äta ren wasabi och feferoni



och guess what jag e inte ens sugen på sprit!!!!

Kommentarer
Postat av: Remimarlin

Great .Now i can say thank you!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback