Dagens Saknad

Okej... nu känns det riktigt fucking hårt! Det här är INTE kul alls...

Det här är JAG och min darlign STELLITSCKA babe>>>

Dagens Saknad

I miss her alright!  Och problemet är att just nu befinner sig darling söta gullegris Stella
 
HÄR>>>

moscow

Där borde jag också vara...kanske inte just på röda torget men iallfall en sådär 40 minuters promenad norr om stan på det ryska studentkollegiet Obshaga om det inte vore för att jag tillbringar min vakna tid med att springa fram och tillbaka och stå på den här fantastiska apparaten =P >>>

vågen

Så medans alla glada friska och sunda cirkusidioter>>>>

cirkusidioter

... badar i godsaker som RYSK KANELVODKA>>>

stolichnaya

...eller världens bästa IKRA rysk kaviar>>>

caviar

 ...och leker partylekar och klär ut sig i roliga partyhattar för att sen dra ner på stan och gå amok med rysslands motsvarighet på my little ponnysar>>>

kalshnikov

så är jag stuck here and left alone in rövkedliga
 copenhagen>>>

copenhagen

 ...och tillbringar kvällen med att peta i en burk >>>

svamp

som jag avnjuter tillsammans med en packe >>>

lucky

welll boys and girls!

thats the true story of my miserable life right now. På söndag blir jag utslängd ur huset jag bor i just nu och flyttar in med en en 17 årig dude från jylland typ som är dansk kökslärling och översocial...jag är mega osocial just nu och vill helst dra tre täcken över huvudet och gömma mig i ett extra lager tjockstickade koftor...

nej ärligt talat helst av allt vill jag åka tillbaka till Moskva, gå på röda torget och jaga ryska Babuschkor med kalaschnikovs på Ismalovskaja Market...ahhh those were the days those were the days...

istället gör jag bara fel och tittar djupare ner i glaset och tappar askan från ciggen som hänger i mungipan rakt ner i nya fina stackars tangentbordet... tackars mej tackars lilla tangentbord...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback