Control alt delete please

FAN FAN FAN FAN FAAAAAAAN!!!!!!

panik
were is the panicbutton on my ass??? somebody please push it and do hard!!!

jag vet att jag inte ska göra det här själv, jag vet så innerligt väl jag VETVET VET VET VET mer än någon annan i hela världen att det är det absolut dummaste mest korkade jag kan göra men ibland så vinner Ingolf och innan jag hinner tänka misosoppa så har jag tagit av mig skorna och står och stirrar ner i vågdisplayen med skräckblandad förtjusning....

det blir ju fel oavsett vad den visar liksom...upp eller ner... det är fullständigt likgiltigt båda håll innebär fet fet FET ÅGREN! vågen är en äcklig jävla meningslös trigger-apparat som hetsar. hetsar Ingolf och stressar Mig! hets-stress-maskin är vad den är hetsstretstspest och koleramonstermaskin...blähhhhhhh

well well

jag och min nya roomie var på containerjakt igår iallfall för att mina matdemoner fick panik när jag kollade in min nya roomies kylskåp!!!

i kylskåpet fanns

en flaska gammal olivolja

en möglig mögelost

en möglig gräddost

ett mögligt paket smör

i skafferiet fanns

tre olika sorters thé

pastaskuvar

budgetris

= HÄR MÅSTE RODDAS!!!!!

INGOLF FIXADE BIFFEN

jag ska nog fota min kyl så ni får se the "kylskåpsmakeover"

dumbsterrundan bjöd iallfall på

ett paket fiskfrikadeller,
ett och ett halvt kilo räkor i lag,
 massa sharonfrukter och äpplen,
ett paket jasmineris och
ett paket rågbröd.
sen hittade vi en hits for kids skiva också men den slängde vi tillbaka. dessutom så kom polisen mitt i alltihopa men de skrattade bara åt oss och lät oss va tack och lov- mitthjärta stannade iofs nästan som det alltid gör när snuten kommer...jag måste varit sjukligt kriminell i et tidigare liv för jag får panikångestattacker motsvarande dödsångest bara jag tänker på blåvita danska politibilar och drömmer mardrömmar om tutande sirener på nätterna...
 
uhhh ångesten objektifierad i bild liksom...

politi

roomie venjamin tyckte att det var spännande med dumbsterjakten iallfall och fällde den lustiga kommentaren att han nog aldrig trott att han skulle hittat en roomie i form av en cirkus-anorexi-pige som brukade sina nätter på att leta mat i containers...

det är alltså jag

en dumbsterdajvande cirkusanorexipige

mycket ska man få höra innan öronen trillar av....

Kommentarer
Postat av: hannah

oh my, du är så underbart knäpp. that's why I love u... :-) tjipp, snart ses vi o blandar wasabidrinkar ihop!

2007-02-06 @ 11:06:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback