you only love me when youre drunk...

...you bastards, era oäktingar!!!!

vad är det ni vill mig klockan halv sex på morgonen som ni inte kan hosta ur er innan midnatt... jag fattar inte???

vill ni prata om julångesten?
undrar ni vad jag vill ha i julklapp?? (sen jag var fem år har jag önskat mig en falabellaponny som ska bo i en låda under mitt skrivbord så nu vet ni)
är ni pilska och sugna på lite sexytime? och i så fall vad fan tror ni att JAG kan göra åt saken...talk you true it???

VA VA VAAAA???

BERÄTTA FÖR MIG FÖR JAG FATTAR VERKLIGEN NADA!!!


Kommentarer
Postat av: tilda

Jaah :P

Postat av: majs

Kl halv sex på morgon ska du kunna ställa dig upp, ställa upp. PÅ allt!
he he.

usch vilken tidig tid :(

2007-12-23 @ 12:21:00
URL: http://www.gaykvitter.blogg.se
Postat av: ronnie

tidig morgon?

snarare jejklarns sen kväll hehe...

2007-12-23 @ 13:02:51
URL: http://www.wasabilicious.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback