två alvedon och en bonaqua citron

får bli kvällens medicin

aj aj min arma skalle...i afton blir det inte bättre än såhär

inget obaren
inget vimmelparty
ingen jävla glögg heller tack och lov

imorgon ska jag ut i förorten igen en sista gång och spela in ett radioprogram frö P3...om jag lyckas bestämma mig för om VAD...det är så svårt när man vill så mycket...

nej aj min skalle

måste
ha
alvedon

NUUUU

fredag sushi och drinkar
lördag tingel tangel på mosebacke

vill någon leka med mig imorgon kväll kanske? eller hänga med på fredags elelr lördagsplanerna för den delen...jag är inte den som är den...men det veeeeet ni väl redan vid det här laget eller ;)


pyttis kanske??? =)=)=)=)


Kommentarer
Postat av: Maximilianfelicia

I like your website. Its web design is very cool and looks a Web Design Expert work. Regards,


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback