tonårscruise...

jag känner mig lite dum...

för jag ska åka med på den där lite halvtöntiga tonårsbåten till finland där alla dricker fisljumma groggar ur petflaskor, vin på tetra som inte blivit kylt och stjärtvarm öl från taxfreen.

så jävla low class så jag spyr

jag tänker bänka mig i baren och våga vägra smaka på allt som inte har en temperatur under tio grader

kosta vad det kosta vill om jag så ska va den enda sofistikerade gästen i baren på hela båten (kanske den enda gästen i baren på hela båten tom....vem vet

jag ska visa soffipropp hur man super med stil och sen ska jag dansa stjärten av mig med lite mindre stil och däcka med minst stil av alla med skorna på i hyttduschen sovandes med huvet på toalocket och dreggla bort mitt smink

det är min plan iallfall

sen tänkte jag göra en favorit i repris från 2002 och se om jag lyckas planka frukostbuffén och fixa lite skumpa så man får tillbaka sitt människovärde när alla andra ligger och kräks i sina hytter och äter äckliga chipssmulor till frukost

brrrr jag ryser....

vad har jag gett mig in på

jag skulle hängt med ruby till södern istället.....

Kommentarer
Postat av: hannah

hallå nu, hela mitt detaljomhuldande väsen reser ragg inför detta påstående...2002? 2004 måste det väl ha varit! Rätt ska va rätt!
Allt annat stämmer, naturligtvis...särskilt "stjärtljummen" tyckte jag var en träffande beskrivning :-)

Ha så kul rymd-mongo!

2007-12-04 @ 14:48:47
Postat av: ronnieroadkill

hannah!

IT WONT BE THE SAME WITHPUT YOUUUUUUU!!!!

Postat av: Mad's

Det blir underbart Ronnie då bliv vi två fräschingar på den båten i alla fall!

2007-12-04 @ 20:27:46
Postat av: hannah

jag veeeet...jag gråter öl av sorg att jag inte kan hänga med den här gången! :-(
Men i vår ska du och jag dra till London. Det har jag bestämt oss för nu. Hurra!

2007-12-04 @ 20:59:12
Postat av: ronnie

mad´s! ska du åka med på båten skepp ohoj!!!! fan va kul! lova att säga hej då om du törs!!!

2007-12-05 @ 22:01:02
URL: http://www.wasabilicious.blogg.se
Postat av: ronnie

hannah!

haha be jealous...jag och sofie ska sänka skepp!!! hehe

2007-12-05 @ 22:01:44
URL: http://www.wasabilicious.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback