Sänka Skepp!!!

Hoppas det finns knark på båten! Om det finns det så lovar jag att antingen jag eller soffipropp kommer lukta oss till det. Inte för att vi knarkar, nej gud nej men för att vi är en partyduo som ALLTID lyckas lukta oss till det knäppaste klientelet och de knarkar oftast. vilket betyder att om det finn knark på båten så finns det knäppt klientel och då blir det en rolig fest.

hajjar ni

jag e lite nervös

jag ska nog berätta varför...

jag är nervös för att min sula ska lossna från skon ( den e på g) då kommer jag förvandlas från fantabolouicious roadkill till dvärg på två röda...en ful liten full piratakrobatiskt dvärg med glöggiga kinder och röd näsa...sexy ...not

fan tur att soffipropp e med...henne skulle ni träffa. hon e typ min bästis. hon kommer sänka båten seriöst jag lovar. sofipropp e en såndär tjej som kan lyckas manipulera övertyga och lura kaptenen att vända hela båten och segla till bahamas och tycka att det är en bra idé. dessutom kommer hon få honom att tro att han kom på det själv, så när bossen kommer och frågar va fan i helvete vi kastat ankar bland kokospalmerna så kommer han inte komma ihåg att det var en liten förförisk soffipropp som viskat i hans öra att skulle tuta och köra båten dit. han kommer lia sig i huvet och undra hur fan hamnadejag här? medan sofi ligger på beachen och blivit bästis med alla indianer elelr vad det nu är för urbefolkning som bor på bahamas i dunno...

hursomhaver

jag tror det är därför jag diggar soffan. hon tar det hon vill ha, tar för sig och vet att om hon vill så får hon alltid som hon vill. vi e rätt lika på det planet. tur att vi är vuxnare idag och lagt av med att maktkampa om all som går och tänkas kan som förr om åren. därför utnämner jag mig själv till förste kapten för båten och sofie till förste pirat. ja bestämmer och hon rånar plundrar och hela besättningen slänger de i havet och sen delar vi på skatterna

VA???

Skulle ni med på båten?

idioter akta er...ni kommer drunkna dö och bli rånade på rom och guldpengar allihopa...om inte min sula lossnar förståss, och om de har utsålt på mintuu...då e jag stekt...då vilar mitt i liv i soffans händer...but she s gonna save me i know it...

XXXX

haha sweet and smiling on the outside....ni skulle bara veta...

image533''

we show no mercy...
image536


Kommentarer
Postat av: Majs

Jag har ett gäääääääääääng presentkort till Silja line. Vill du åka igen??

OPs, du är galen!

Postat av: ronnie

det är som att fråga ett litet barn på tivoli om hon verkligen vill åka bergochdalbanan en gång till...en sann pirat är alltid sugen på att åka båt!!! hell yeah lets do it!

2007-12-06 @ 00:05:16
URL: http://www.wasabilicious.blogg.se
Postat av: Majs

Toppen, men du har bara framtill den 31 januari på dig.. prutt.

2007-12-06 @ 00:11:52
URL: http://gaykvitter.blogg.se
Postat av: ronnieroadkill

men säg en dag då så åker vi!!!!

2007-12-06 @ 09:57:42
URL: http://www.wasabilicious.blogg.se
Postat av: Welcomepekin

Great site!
Thanks for letting me look around. :)

2007-12-28 @ 18:46:46
URL: http://welcomepekin.blogspot.com
Postat av: Thorjessica

thank-you for the good and valuable information on your site

2008-10-09 @ 09:02:38
URL: http://thorjessica.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback