nu vet jag hur jag ska överleva galenbåten...

Hell MIntuu!!!!

image527

Kan drickas fisvarm/stjärtvarm/kalladetvadduvill anustempererad och utan äckligt slisk till...

Rent och rakt ner i strupen dessutom säljs den i fickformat!

Kryssningen är räddad!

(om de inte säljer mintuu i taxfreen, springer jag av båten och simmar iland...hela min motivation och världsbild hänger på en inre vision att slå ett par sånna här flaskor i skallen på mig och soffipropp)

this is teenage revival!

vi kommer dö!

kapten ronnieroadkill + piraten soffipropp

Kommentarer
Postat av: Sofipropp

Jaaa!!!! Å så får vi så djävla fräsch andedräkt på köpet!! Tjoho!!

2007-12-05 @ 18:33:55
Postat av: ronnie

soffipropp!!!! hell yeay!

fan va vi ska rocka DARLING BABE!!!!!!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback