mellandagsfäktning

har ni allesammans förvandlats till rödseende tjurar elelr vad händer i tiden mellan den 25 och 30 december??? folk är ju somn vildar

jag orkade typ tre meter på drottninggatan igår och två ynka affärer i skärholmen idag.

inte på grund av trängsel, trög trafik och total anarki i månniskvarelsernas körbanor, ner det e det jävla giriga auragröngiftiga molnet som alla går runt och släpar på som en gasboll ovanför skallen som får mig att kräkas.

tanten på posten där jag skulle posta mina paket hade hemorojder

kicks-butiksbiträdet var lika misstänksam mot mitt återköp som om jag var en listig lurig skurk som försökte blåsa henne på hennes månadslön

tanten i väskbutiken där jag vill byta min väska såg ut som hon gjorde mig en tjänst när hon bad mig återkomma på måndag istället

kärringhelvetet på åhléns höl på att tappa hakan när jag bad att få lukta på parfymen jag var intresserad av att köpa

HAR ALLA MÄNNISKOR BLIVIT GALNA???? HUR ÄR DE TÄNKT ATT MAN SKA HANDLA EGENTLIGEN? MED BINDEL FÖR ÖGONEN OCH BE KILLEN I KASSAN BREVID PLOCKA FRAM KONTANTERNA UR PLÅNBOKEN???!!!

på systemet var allt som vanligt iallfall tack gode allsmäktige någon...och jag dansade segerdansen när min beloved darling bubbelskumpa fanns kvar i sortimentet och inte var utplockad av giriga äckelgrisar som ska skölja ner chips och oxfilé med mina fina bubblor!

sen svimmade jag nästan på skärholmstorget trots stadig tomtegrötfrukost med extra russin och mandlar

så jag gick tillbageriet för att köpa danskt rågbröd och fick svaret nej tyvärr det har utgått men vi har goda pepparkakor...

HERREGUD MER GALENSKAP

så jag vinglade hem med klirrande kassar och åt en grismacka i hopp om att kanske också förvandlas till en gris så att jag bättre passar in i den här svinaktiga högtiden på året för det krävs fan en hel tangoarmé av folk för att orka va sillen i sardinburken som simmar mot den här tjurfäktande folkmassan till mellandagsmaniacs!

Kommentarer
Postat av: C

Alla kunder har varit helt galna de senaste dagarna. Undrar om folk kanske är stressade efter julen. En gubbe skrek i dag till mig: "ÄR DU HELT DJÄVLA DUM I HUVUDET, ELLER???" Jag visste knappt vad jag skulle svara, blev helt ställd! & de var sura på Halebops kundtjänst.

Ytterligare ett bevis på att julen bara ställer till.. trubbel!

2007-12-29 @ 23:03:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback