JAG TAR TILLBAKA ALLT!

jag ska lova mig själv guld och gröna skogar för vem fan kommer ihåg en fegis. jag syftar på det jag nyss skrev att man inte ska lova sig själv nåt man inte kan hålla...

ATT NI INTE REAGERADE HALLÅ SOVER NI ELLER???

då kommer man ju ingenstans fattar ni väl om man är världens största tönt fegis och inte  vågar satsa lite. satsar man ints så vinner man ju inget i längden heller...vad är dert för jävla medelsvsnssonliv?

BLÄH!

nästa år ska jag tjäna en miljon, bli kändis, golva nån jag tyckt riktit illa om länge med en käftsmäll i Tv, skapa skandallöpsedlar, dejta en kunglighet, krama en falabellaponny, skriva en bok, fixa bästa minsta goaste lyan på söder och alltid säga direkt vad jag tycker till allt och alla!

dela or no deal?

vad har ni för nyårslöften?

PER ASPERA AD ASTRA - genom motgångarna till stjärnorna

jag drömde att jag träffade Kerstin malm i en konstig dröm inatt...ni vet pastelltanten, min gamla svenskfröken...jag tror det är ett omen, vad tror ni?

Kommentarer
Postat av: majs

Jag har träffat på Ernst-Hugo Järegård i mina drömmar, ganska ofta. Det är lite märkligt tycker jag :)
Mitt nyårslöfte är att äta mera potatis ...


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback