Jag lovar mig själv att aldrig mer lova mig själv något...

...jag inte kan hålla!

är inte det fair enough?

men det gäller ju först efter tolvslaget så innan dess tänkte jag hinna med

-sistaminutenshoppingmarathon i fashionabla skärholmsgallerian (nu brinner det banneimig i knutarna = närmast vinner)
-nyårsbada och tvätta roadkillhåret
-kanske klä på mig (sko-ångest åh arma sko-ångest)
-nyårssupé
-cavaparty
-salong giraff på Orion
-dekadent bubbelorgie på öfre östermalm
-efterfest med Burnt Out Punks i repan

jag behöver alltså fixa en limmo och en personlig Ass som kan springa efter mig med skor som matschar alla de här eventen om jag ska överleva ens halvdelen av dagen slash aftonen slash kvällen slash natten slash morgonen...är vi alla överens om att morgondagen faktiskt enbart består av 24 timmar? kan vi inte göra en världskupp och ett kollektivt undantag....det är ju ljust så få timmar ändå vad sägs om en liten powernapp där mellan elva och ett den första januari sen kör vi vidare och låstsas som ingenting har hänt...

vad priset blir för den här nyårsnotan vill jag inte ens drömma om...

ett år på en öde ö zipandes enbart aloeverajuice med en persnolig tränare som tvingar mig att tyngdlyfta bort mitt gift med kokosnötter?

kommer jag faktiskt behöva gå till afrika på riktigt i övermorgon? och i så fall kan man få kyld skumpa där?

vad ska ni göra? ska jag klämma in nån mer i planerna?

Kommentarer
Postat av: Majs

Om du gräver ner flaskan i sanden så hålls det nog kylt?

Postat av: ronnie

flaskpost?

2007-12-31 @ 10:59:55
URL: http://www.wasabilicious.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback