jag behöver en redigerare...

för jag suger på att sätta rubriker och jag behöver någon som korrläser mina stavfel som kommer av att jag inte ser tangentbordet mitt i natten där jag sitter i skenet av mitt vaniljdoftande stearinljus och skriver,,,

sen behöver jag en webdesigner som vill piffa till bloggen lite och en grafisk formgivare kanske en illustrattör som kan göra nya bakrundsbiler varje vecka och en fotograf som kan fota allt det jag inte orkar för min kamera suger och måste tankas med nya AA batterier hela tiden och det är dyrt. tänk att trots att min blogg saknar fyra av fem rätt viktiga punkter för att klassas som bra blogg så verkar den ju rätt poppis ändå...tänk om man orkade fixa till allt annat...blir jag jättekänd automatiskt då?

neeeh vet ni vad jag behöver en arbetsplats där jag kan få va chef och bestämma vad alla andra ska göra, det skulle passa mig, en tidning med hiskligt mycket pengar bra budget och kontor centralt i stan.


men tills dess...i´ll keep on blogging...


imorgon är det casting hela dagen med www.subcasting.se sen lite middag och fördrink hemma hos RAAZ MATAAZ på gärdet sen Wallmans Sallonger på kvällen

onsdag pressvisning av nån animerad weird film på lunchen med Linnsan och sen nån vernissage på eftermiddagen eller kvällen och däremllan tänkte jag passa på att köpa typ kanske en julklapp till nån...årets första ehum...

torsdag ska jag luncha med Mams och springa på stan

fredag lördag är allt för långt bort ännu och jag vill inte ens börja vända ut och in på vad av allt som händer och med vem och var jag ska läsa det kaoset.

julefrid snälla någon...

ge mig julefrid

jag har iallafall fixat de där utlovade lussekissarna till er allihop nu!


Kommentarer
Postat av: Majs

Ehum, host. Vad fick man för att man anmälde sig på den dära sajten. Kanske borde ha kollat upp det innan?
Min webmaster är kanon :)

Postat av: ronnie

ska jag posta en??? eller vill du hämta upp den utanför wallmans imorgon strax innan sju? eller ska jag lägga den i frysen och ta med den den åttonde januari?

du bestämmer...

2007-12-18 @ 01:14:52
URL: http://www.wasabilicious.blogg.se
Postat av: Majs

Jag ska lukta fisk eller äta fisk i morgon vid den tiden. Du får ta med den 8e eftersom du ska vara osynlig innan dess :(

2007-12-18 @ 01:20:00
URL: http://www.gaykvitter.blogg.se
Postat av: Petra

Jag kan hjälpa dig med layouten om du vill, fast å andra sidan så har du ignorerat min sexiga julhälsning och du har aldrig tid att prata med mig så jag kanske borde sura på dig istället hmmm ;)

2007-12-18 @ 11:01:53
URL: http://www.petrahastman.se
Postat av: Petra igen

btw Majs, din site är skitsnygg men den blir knas om man har widescreen, då hamnar texten till höger om allt... bara så du vet, det borde gå att fixa :)

2007-12-18 @ 11:03:23
Postat av: Majs

Petra, det hade jag inte alls en aning om. Ska meddela min webbis det, tack :)

2007-12-18 @ 11:36:54
URL: http://www.gaykvitter.blogg.se
Postat av: ronnie

meeeeen neeeeeeej säg inte såååååå. petra min darling hunnybunny jag har ju inte vågat störa dig för att jag trott at du varit så bussy på jobbet med kärleken och med allt annat galet bra i ditt liv.

sen är det väl lite sant att jag inte haft tid för nånting på sistone...men hey se det possitivt jag har inte ens haft tid att svälta mig själv...så allt gott i allt ont som lars von trier säkert skulle ha sagt...

2007-12-18 @ 11:44:04
URL: http://www.wasabilicious.blogg.se
Postat av: ronnie

och petra ja hell yeah jag vill ha all hjälp jag kan få! hur gör vi vill duha mina logginuppgifter och se vad du kan göra med den eller??? allt allt allt som piffar till den liiiiet är fan av intresse...

(grymt snygg din nya sida förresten )

2007-12-18 @ 11:45:21
URL: http://www.wasabilicious.blogg.se
Postat av: Majs

Aha, ska genast tala om detta för min webbmaster. Tack!

2007-12-18 @ 11:48:47
URL: http://www.gaykvitter.blogg.se
Postat av: Majs

F.N vad knas det blir. Alla mina inlägg syns inte. Sitter på x-2000 :)

2007-12-18 @ 11:50:22
URL: http://www.gaykvitter.blogg.se
Postat av: Petra

hmm jadu hur göra, om jag får dina inlogg så kan jag spana hur det är uppbyggt iallfalll

o sen får du gå online på msn så vi kan bolla idéer :P

kul att du gillar sidan, vill dock fräsha upp den ännu mer, blir aldrig nöööjd

2007-12-18 @ 12:35:15
URL: http://www.petrahastman.se
Postat av: Petra igen

och föresten är jag aldrig för busy för min vänner hörru fröken päronpung
och om det stämmer att du är för busy att plåga dig själv är det ju som du säger superbra! Min mamma brukar också säga sådär "allt ont har ngt gott med sig", jag försöker tro på henne o många ggr stämmer det ju faktiskt även om man inte kan se det precis när man är uppe i skiten

2007-12-18 @ 12:40:11
Postat av: Danialtomine

I like your website. Its web design is very cool and looks a Web Design Expert work. Regards,

2009-02-23 @ 08:22:49
URL: http://danialtomine.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback