hurra för pejtrööö!

kan ju bocka av en grej på min önskelista nu iallfall.

petra in my heart! snart fattar ni andra varför förhoppningsvis (känn absolut ingen press petra haha)

nyss hemkommen från iskall tur i stan med Linnsan. såg en pressvisning av en ny animerad fil som kommer ut på biograferna i januari. "legender från övärlden!

jag är ju ingen biotjej, men när det vaknas japanska drakar, mitt på dan spontanbiomys i gott sällskap och sköna gamla retrobiosalongen Grand så är det svårt att banga.

inhandlade ett ljus som doftar glögg på vägen hem ner för drottninggatan så nu sitter jag här i min kattörontröja under zebrafilten och myspyser för mig själv lite småbakis efter Wallmans igår. aldrig mer gotteland säger jag bara...tänker inte ens förklara...men det slutadeiallfall med en lån lång promenad hem i alldeles för höga skor

aj mina fötter!!!

Kommentarer
Postat av: Majs

Jag har gått och sett tre biofilmer i hela mitt liv.
Sökarna 1
Ha ett underbart liv
och Bound :)

Postat av: ronnie

ha ha min lista är nog lite längre än så kanske...en film om året brukar jag palla med...och jag kan räkna upp alla filmer jag sett på bio lättare än att namnge alla idioter jag släpat hem från krogen iallfall =D

2007-12-20 @ 01:03:23
URL: http://www.wasabilicious.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback