grisgröt och grismacka...

på julen förvandlas vi alla till äckliga små feta grisar...inte så konstigt...vi äter ju bara grismat!

OINK OINK

jag har drömt om grisgrynsgröt hela natten...så imorse så gick jag ner till centrum och köpte mig en korv...en griskorv

OINK OINK

nu har jag ätit grisgröt och grismacka

känner mig som en riktig gris...gruff...


...well jag lyckades spräcka bubblan iallfall...i eftermiddag ska jag och mina nya skinhandskar träffa Linnsan på stan för lite mellandagshysteria!


Kommentarer
Postat av: mono

det är väl aldrig grisvantar du har? ;P
svin-nappa brukar väl vara populärt i skinnväg...

2007-12-27 @ 12:56:10
Postat av: Majs

Kycklingkorv är godare :)
Pip.

Postat av: Mallan

sv: haha, vad ska den där finska ihop skrivningen betyda? :)

2007-12-27 @ 17:09:01
URL: http://mallanbrallans.blogg.se
Postat av: ronnie

morsgrisar e ni allihopa haha!!!

2007-12-27 @ 17:32:44
URL: http://www.wasabilicious.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback