"det var på den tiden då jag bodde i en park"

den meningen brukar snurra i mitt huvud när jag vaknar med fötterna på en uppblåsbar huvudkudde på goda vänners golv...

jag vet inte varför...men de orden förföljer mig som nån sorts mantra...jag har aldrig bott i en park, jag har bott i en syrafabrik en gammal kyrka, en kolonilott utan värme vatten och ordentlig el och i en garderob på nio kvadratmeter men aldrig i en park....

ändå snurrar snurrar snurrar de runt i skale på mig de där orden... de allra första orden i ulf lundells JACK...som jag läste för säkert hundra år sen, minns inte ens om jag tyckte den var bra...

men de manifesterar liksom känslan av roadkillness...att minnas något som är nu...

typ såhär kändes det att bo i en park ungefär fast värre...även om jag aldrig gjort det...hajjar ni?

man vaknar med ÅNGER inte ångest bara ren skär Ånger...typ jag ångrar mig...spola tillbaka gör om det där...gör så att det blir rätt...

hajjar ni

sånt e okej...men inte varje dag det är det som kallas obalans som gör att man tillsist har övertrasserat sitt plus och minuskonto så mycket att man kan sluta kalla sig anorektiker och helt enkelt har blivit valig människa igen... en människa med brister och fel som alla andra...

men jag undrar är det bra eller dåligt?

det var på¨den tiden jag bodde i en park...

det var på den tiden då jag inte levde alls...

nu är det nya tider, jag har flyttat in från parken liksom...

Kommentarer
Postat av: Zelda

www.ettfullvardigtliv.se


Tips från mig till dig, vännen.


Kram, Zelda

Postat av: C

Mycket intressant & tänkvärt blogginlägg, måste jag säga. Hoppas att du kommer fram till om det är good or bad. Diggar verkligen meningen: "men inte varje dag det är det som kallas obalans som gör att man tillsist har övertrasserat sitt plus och minuskonto så mycket att man kan sluta kalla sig anorektiker och helt enkelt har blivit valig människa igen", så djävla välformulerat & bra beskrivet!

& jag gillar att din blogg är så fin nu, rosa & lila toner det är min grej!

2007-12-29 @ 17:30:06
Postat av: ronnie

tack jag suger åt mig berömmet ;)

2007-12-29 @ 22:45:09
URL: http://www.wasabilicious.blogg.se
Postat av: Mad's

Ronnie Ponnie, jag fortsätter förundras över vilket märkligt liv du verkar ha levt...och jag beundrar att du fortfarande står på benen. Väl levt.

2007-12-30 @ 11:39:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback