Calender overload!!! DÖD ÅT INGOLF!!!

Måndag: Rebelprisgalan med Raaz mataaz på Subtopia och Moulain Noir föreställning
Tisdag:   Tomas och Kongh spelar på 44:an
Onsdag: Ev middag med trevlig Sambuuccadrickande bartender
Torsdag: LUCIA glöggmys hos ruby redneck
Fredag:  Julfest på Fanzingobingo
Lördag:  Angies birthday
Söndag: BIG BEN standupcomedy night med Linnsan

min kalender har fått bulimi, jag har inte tid att svälta en endaste dag den här veckan. Ingolf sliter sitt hår och dansar krigsdans där uppe på loftet

(SA JAG ATT JAG JOBBADE 9-5 HELA VECKAN DESSUTOM!!!)

JAG HAR FAKTISKT INTE TID TILL ATT BETE MIG ANOREKTISKT DEN HÄR VECKAN

INGEN TID ALLS!!!!

HÖRDU DU DET INGOLFHELVETE, NU FAN SKA DU DÖ!!!!

Kommentarer
Postat av: Mad's

Bra Ronnie! På na' bara!

2007-12-10 @ 19:04:29
Postat av: Zelda

Det är rätta takter.

Postat av: hannah

heja dig ronnie! du är BÄST BÄSTA BÄSTA! 1000 kramar

2007-12-10 @ 20:35:37
Postat av: lisa

YAAAYY!!!

2007-12-10 @ 22:51:58
Postat av: Majs

Kollade du inte på nobelfesten :))

2007-12-10 @ 23:59:41
URL: http://www.gaykvitter.blogg.se
Postat av: ronnieroadkill

majs: jag var ju på egen gala =)
tack alla ni andra ;)

2007-12-11 @ 09:51:26
URL: http://www.wasabilicious.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback