Bli rik som en spik...

någon behöver kontra för idag öppnade nya sajten Glamorama för fattiglappar som vill låtsas va rika eller hur det nu är tänkt...typ en sida för tjejer och killar som vill leva lyxliv på låtsas eller whot? jag hajjar inte och jag pallar inte registrera mig...däremot så slog mig tanken...

vad säger ni om sugerdaddy.se ?

där kan rika ensamma människor som inte har någon att spendera sina surt ihopknåcklade dineros på registrera sig och hitta fattiga men smarta skator med koll på hur man snabbast smidigast och med MOST FUN FUN FUN sätter sprätt på ett sexsiffrigt belopp utan att ens lämna sin hemstad.

skulle det funka tror ni?

jag vet att det skulle funka!

vem är med? jag behöver en liten teknisk stab för att få skiten att funka. sen tjänar vi asmycket dineros och störtar glamorama, eller nej vänta det är ju där vi hittar våra blivande sugerdaddys kunder eller vad man nu ska kalla de för. smartskatorna kanske...

wanna join? kom igen nu , vi måste handla snabbt som fan!

bubbel till alla!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback