and the winner iiiiiisssss

Hannakorven alias HunnyBunny von långben!

i kategorin bästa julklappen med motiveringen:

Jag vill ha en choklad-Särimner. Det skulle vara en skitsöt liten negerpojke som får stå i mitt vardagsrum, och han är på riktigt fast samtidigt består han av finaste belgiska chokladen.
Varje gång jag går förbi så bryter jag av ett lillfinger eller ett öra och mumsar i mig, och direkt så växer det ut igen. Och lillkillen ser jätteglad ut och är supertrevlig hela tiden.med motiveringen

Hannah its you and me and the blue bunny tnight ;)

vad ska ni andra göra ikväll???

Kommentarer
Postat av: Madeleine

Tycker bara att du är för mkt och jag kommer inte publicera fler kommentarer från dig. Jag vet om min sjukdom och mina brister, så sköt dig själv och skit i mig. Tack!

Postat av: ronnie

madeleine: din demon är mycket läskig och mycket stark, sorgligt att du verkar hålla den så kär...hoppas du blir frisk en dag...

2007-12-15 @ 17:01:08
URL: http://www.wasabilicious.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback