Vampire Lounge tnight?

image363

kom dit för fan så får vi la hitta på nåt bättre om vi tröttnar på frusna cocktails...

linnsan kommer hit och plockar upp mig vid femtiden och sen ramlar vi nog in till stan till sju skulle jag tro...sen vet jag inte om vi förflyttar oss vidare till nåt annat fancy hak på söder...
jag har körsbärsölscravings...så kanske BO´s eller nåt...

hursom

jag e fortfarande på mitt svenska nummer

kom kom kom

alla som skulle firat mig har blivit sjuka...så det är bara jag och linnsan som e tappra överlevare...hoppas på en hannah också... och en Aus som skulle titta förbi...

jag har grundat med blåbär, buljong och tre treo...

det ska nog gå fint...om nån följer mig till stationen imorgon kl 05.40 när jag ska ta tåget hem...

snälla

Kommentarer
Postat av: Ruby

Glöm inte bort akkurat nere på hornsgatan, tre läcka körsbärsöl som man kan dö för!

2007-08-28 @ 16:23:26
Postat av: ronnie

vaaa really!!! okey okey tack som fan för tipset måste prova i så fall =)
åhhh du e bäst stumpan!

Postat av: Trasigast i stan

Ska försöka komma dit, om du bjuder på en sån där stor cigg.

2007-08-28 @ 18:24:55
URL: http://trasigastistan.blogg.se/
Postat av: anna

hej ängel.
tavlorna köpte jag i en leksaksaffär här i stan...av alla ställen...
och de är ganska små och skulle passa i en ryggsäck..
jag hoppas du har en kväll där du kan glömma alla bekymmer sorger och besvär.
kram!

2007-08-28 @ 20:55:00
URL: http://pyttis.blogg.se
Postat av: leopardia

härlig bild.

2007-08-30 @ 12:15:12
URL: http://leopardia.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback