usch

äcklig ärlighet när den är som värst

mamma :

"även om du är bra på att upprätthålla ett sken av att du är friskare nu så ska du veta att vi och de som känner dig på riktigt vet att du är långt ifårn att vara den person som fanns en gång när du var frisk"



mycket mycket hårt slag i min stackars lilla mage

men ibland är det mer än nödvändigt med äcklig ärlighet


för det här kan inte vara menat att vara för alltid och på riktigt

det kan inte vara menat att jag på allvar ska forsätta se mig själv i spegeln och tänka fläskmonster och stirra på vågjävlen och tänka fuskapparat trots att den inte visar ett gram över de där jävla 43.5  kilona och att den coola fantastiska fasad till wonderful person jag försöker upprätthålla har en skugga med ett sjävvärde nere i skosulorna

ett självvärde med en spegelbild av en löjlig liten elefant, ett tjuvaktikgt ludet troll och en hycklande vidrig trixtrollande giftig häxa...

dumma mamma...

det hjälps ju liksom inte att låtsas som att allt e bra om nån kommer på en hela tiden...

Kommentarer
Postat av: Ruby

alltså din blogg förstör min dygnsrytm, jag måste hela tiden kolla om du skrivit mer...haha.
Du skriver hela tiden så bra saker, innerliga, blottande, tuffa och sjukt roliga inlägg om ditt liv.
Jag tänker lite att jag ska skaffa en blogg, en anonym blogg, typ powertoolbabe el ngt. I sådana fall är du utvald mentor! Du kan inte säga nej!!!
puss sötis,
håll huvudet högt, magen full och glöm inte lipglosset så är du på banan inom noll tid.
Jag har sjukt mycket tilltro till dig, sjukt mycket!
Kram din Ruby

2007-08-27 @ 21:34:54
Postat av: ronnie

ruby its me and you and amaretto som håller bloggmöte slash loggparty nästa gång jag e i sthlm!
vi kan diskutera strategier och tillvägagångssätt och sen när du blivit sketafull på amaretto så har jag lyckats lura mig till att ha en banner på er hemsida och vise versa...


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback