tuppjuck

nu har jag degat färdigt

no mercy om jag har kramp i magen imorn med så struntar jag i det jag måste ut och aktiveras

en heldag med blåbär och havremjölk och vitt bröd och nyponsoppa har inte hjälpt så nu skiter jag i magen, den blir säkert gladare om den får göra som den vill istället...

jag vill att folk ska säga grattis till mig och ge mig fina presenter... jag har liksom inte fyllt min kvot för vad jag föreställde mig att man skulle få i 25 års gratulationer...mamma hade liksom tillochmed bakat sin cheesecake special som är så sjukt god att jag är rädd för den och pyntat med fina självplockade blåbär som hon skrivit 25 på i romerska siffror...

jag vill inte va sjuuuuuuk, jag vill leeeekaaaaa!!!!!

åker tillbaka till kukdanmark onsdag morgon mitt i natten typ... sen ska jag jobba i mitt anletes svett nästan en månad innan jag är tillbaka i stan igen och då förhoppningsvis för gott...

Kommentarer
Postat av: sofie

fyller du idag? i så fall GRATTIS! ;)

Postat av: sofie

fyller du idag? i så fall GRATTIS! ;)

2007-08-27 @ 21:51:43
URL: http://soffiy.tjejsajten.se
Postat av: sofie

menar du topmodel?
i så fall, ingen aning tyvärr=/ du får titta i tidningen:P

2007-08-27 @ 22:00:40
URL: http://soffiy.tjejsajten.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback