TOPP HUNDRA

får man va lite extra blogghora och fira sig själv med ett glas bubbel en helt vanlig måndag bara för att man e så jävla cool...?

trots än att man har ont i magen????

klart man får!!!

jag får göra som jag vill nu för jag e vuxen!!! jag får göra som ett barn vill fast med en vuxens alibi så jävla fett!!!

och det gör jag hela tiden!

jag pillar ut det godaste ur en färdig kaka trots än att den ska ställas i montern och säljas
jag dricker skumpa till frukost om jag har lust med det eller tycker det är en champangedag
jag överöser folk med kärlek utan att förvänta eller kräva någonting tillbaka av dem
jag vänder kappan efter vinden och tar en dag i sänder
jag har inte dåligt samvete över att jag inte har ett 9-5 jobb och i det bidrar till välfärdskarusellen
jag tycker oftast att jag e skitcool och vågar stå upp för det
jag är inte ett skit rädd för någonting, inte ens döden så mitt liv är enbart en win win situation

jag säger det igen jag älskar alla mina vänner helt hysteriskt och vilkorslöst

topp hundra skål för det!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback