tjohooo lite cred till mig!!!!

jag är så bra ibland jag e med i tidningen =)=)=)

note to self

GLÖM INTE ATT DU E SÅ JÄVLA BRA RONNIE!!!!!

http://www.hn.se/m_standard.php?id=733281&avdelning_1=109&avdelning_2=168&

fick dessutom ett fint mejl av mårten

Tack för denna gången, hoppas du kommer tillbaka snart. Vi saknar dig här hemma. kan vi inte få ha dig som ett extra husdjur ibland??
Alla ungarna på workshopen öste beröm över dig när du åkt. De gjorde en lyckad show och föräldrarna var super impade. Allt är filmat så du kan återuppleva alla gnälliga barn....
Martin har haft panik men nu lyckats hitta boende.

allt är tillbaka i normalt läge.

Nu ska jag hitta ett jobb, fostra mina barn och älska min fru.

Ha det bäst
Kramar från oss alla
Mårten och Anna


jag älskar mårten och anna plus familj med galna ungar och fulsnygga katten Boris

Mårten!!!!

åhhh va kuuuul åh fan va synd att jag kollat fel i schemat hade ju kunnat stanna en dag till så jävla typsikt...well well vad e väl en bal på slottet...eller en extra glass hos søta killen på lejonet och björnen... eller en extra körsbärsöl på er balkong i ert eminenta sällskap...eller en extra nattpromenad upp på fästningen eller bara ligga och gosa en extra natt med datorn på magen och Boris i fotændan i Nimmies loftsæng...elller eller eller...

jag älskar er jag älskar varberg

kram...

Kommentarer
Postat av: hannah

miss u miss u miss u! När kommer du heeeeem? Nä precis, Köpenhamn måste ju va helt fucking meningslöst nu när caférökning inte är tillåtet längre. Crap! Kram

2007-08-19 @ 13:36:38
Postat av: anna

önskar också du kunde finna den hjärteplatsen..annars är du välkommen hit på en kopp.
*kram*

Postat av: ronnie

åhhh jaaa jag kommer... hjärtans gärna!!!
idag har jag varit cool idag har jag varit stark
IDAG HAR JAG SAGT UPP MIG FRÅN MITT SKITJOBB!

2007-08-19 @ 17:08:25
URL: http://www.wasabilicious.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback