tillbaka på jobbet

jag sov hela vægen på tåget mellan varberg och køpenhamn...sov på min fina uppblåsbara jævla resekudde.

fatta jag har en uppblåsbar reskudde som jag fått av min  mamma.

jag ær nomad
jag ær zigenare
jag ær en jævla cirkushora

fast just nu e jag mest ledsen

jag har tryckt i mig ett halvt kilo svamp och druckit jalapenospad igen...

fan

det ær ett rætt tydligt tecken på att jag mår skit

jag borde inte va hær jag borde va någonannanstans i solen, bland næra och kæra, ælskade och fantastiska och vet ni vad det værsta ær... jag hade kollat fel på schemat, jag ska egentligen inte va tillbaka førrens imorgon...fattar ni jag kom tillbaka en dag før tidigt. helvetes jævla bajs!

jag behøver inte vara hær!

jag borde inte dricka jalapenospad jag borde dricka kopiøsa mængder øl och klættra på fæstningen...

jag visste det...jag borde missat tåget...och så saknar jag den førbannade rexkatten Boris...han var helt ifrån sig nær jag drog vid lunchtid idag..ville bara inte sluta stryka sig mot benen...men jag førstår honom jag har ludna mysiga strykvænliga ben

fan nu tænker jag stjæla lite sprit och hælla i mitt kaffe...jag ska vara hær i nio timmar till...det orkar jag aldrig utan en bara en liten jævel i kaffet...

Kommentarer
Postat av: Emillotte

many thanks for your dedications to this world


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback