røtt bajs

jag måste ætit vældigt vældigt vældigt många rødbeteor igår

Kommentarer
Postat av: Trasigast i stan

Den där saffran och äppelpaj glassen du köpte var ifrån mig. Jag vet inte hur vi lyckades hitta varandra men kul att du tyckte om glassen!
Tack för komplimangen! (att jag var söt!)
Hällsa Mårten

Postat av: ronnie

VAAAAA!!!!! really!
shit nu ramlade jag ner från barstolen...mycket läskit men otroligt kul sammanträffande...
glassen var grym, tänkte komma tillbaka och göra en favorit i repris men först kom det massa irriterande regn, sen kom det massa irriterande ångest och sen blev jag mer sugen på körsbärsöl istället...
men ja kommer tillbaka en dag...på hedersord!

2007-08-16 @ 22:50:52
URL: http://wasabilicious.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback