piss...

jag är stucked inside

fick känningar av urinvägsinfektion och har sprungit på toa tre gånger på tio minuter

inte så bra precis efter middan när alla andra drar iväg för att leka och ha kul och jag e kvar ensam hemma, inne lämnad åt mig själv och alla jävla demoner jag försöker slå ihjäl...

fan fan fan

what to do what to do...

20 minuters pilates och jag e lite lite lite räddad

men jag är så skrämd över min gigantiska kroppshydda och alla jävla muskler jag fått att jag knappt vågar träna..hur fan ska jag klara av att bli ännu större

men jag måste göra det...det är min enda chans i kampen tillbka mot ett värdigt liv...att träna bli större och starkare och få står på scen igen

men sen stör det mig att vissa läser det här och verkar få någon sorts jävla thinspiration av det...

sluta nu bums omedelbart...vi har snackat om det förr och du är portad från min blogg och inte välkommen här mer...

jag vill kunna skriva exakt precis som jag känner utan att någon snappar upp, suger åt sig och inspireras av det. speciellt inte det som jag helst av allt vill ska va min bästa vän!

nog om det

nu 20 minuters pilates sen toa gånger tjugofem, tre citroner till och sen kanske kanske jag mår lite lite bättre...

annars har dagen varit rätt skoj

jag har typ assisterat kalles alter ego jenny som sytt klänningar och kostymer till hela urkultensemblen och druckit märkliga drinkar blandade på jäger gurka och dr pepper

faaaeeeen att jävla urninrören ska få för sig att bråka

well egentligen vem försöker jag lura

med anorexia som håller en om axeln hade jag ändå inte orkat gå ut, ändå inte fått va med och leka

väljer du anorexia väljer du omedelbart döden, ensamheten och svälten

visst skitkul att sitta ensam hemma lämnad kvar med jävla urinvägsinfektion och ångest när alla andra är ute och leker,

skitkul att göra 20 min pilates när alla andra kollar in hoven droven

skitkul att varje mål mat känns som att magsäcken ska sprängas efter fyra tuggor

skitkul att hela tiden vilja döda sig själv när man klämmer på sina lår

skitkul att göra upptäckten att mina vader är så feta att jag liknar en elefant

javisst det är skitkul e vad det e....

skitkul att va anorektiskt skitkul att vara smal

skitkul skitkul skitkul

jag väger 43 kilo och tycker att jag är en elefant hahahahahahahahaha visst är det skitkul

jag kämpar tusen gånger mer än ni någonsin kan föreställa er och jag fejkar inte jag kämpar på riktigt och allt jag får är skit skit skit för jag har redan pajjat mig själv så pass mycket att det kommer ta år att återställa det som är trasigt...jag vet inte när jag kommer orka igen, när jag kommer vilja på riktigt ochnär jag är tillbaka tll den jag en gång var

det är så skitkul skitkul skitkul

speciellt när ens bästa polare tror att hennes enda sanna lycka är att göra raka motsatsen och gå rakt ner i skiten

visst det är skitkul skitkul skitkul att va smal

så jävla skitkul att du förlorar precis allt du har kvar

fan fan fan

skit skit skit

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback