NY DRINK UPFUNNEN!!!

i min fruktansvärda tristess på jobbet var jag tvungen att blanda ihop nåt skoj för att inte strypa mig själv med diskmaskinsslangen...

mojjito FLÄDERBLOM!!!!

massa mynta och lime som i en vanlig mojjito och ljus rom såklart men istället för rörsocker så blnadar man i lite flädersaft eller dansk hyldeblomssaft som det heter i det här landet!!!

nu e jag lite rödkindad och lite glad igen

dessutom står det en halv flaska rosévin på kylning i kakmontern... hmm tycker den ser lite gammal ut...den borde man egentligen slänga...eller hur ;););)

slänga rakt ner i käften på mig alltså...

Kommentarer
Postat av: Trasigast i stan

För helvete släng inte flaskan!! Halsa, halsa, halsa!

Postat av: ronnie

damn it...
kocken stal flaskan när hon gick av sitt pass halv tio...

2007-08-18 @ 01:16:27
URL: http://www.wasabilicious.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback