man ska göra som man vill

jag sitter med mitt brända lår på jobbet och lyssnar på U2 in the name of love och chattar med stella på msn

ronnie roadkill säger:


ja vill heeeeeeem


ronnie roadkill säger:


eller ja vill rööööka innne


ronnie roadkill säger:


men nu får man ju inte deeee


ronnie roadkill säger:


så jävla drygt


corpse bride -~*I'm not dead just floating*~- säger:


jaaa


corpse bride -~*I'm not dead just floating*~- säger:


dålig policy


corpse bride -~*I'm not dead just floating*~- säger:


men man ska gøra som man vill, då blir man glad =)


ronnie roadkill säger:


okej...då ska jag röka inne, dricka en flaska rosévin, bli skitfull, skita i att stänga cafét och sen åka tåget hem till sthlm... fast kanske förbi varberg en sväng först och äta en bakisglass...

___________

shit nu börjag jag grina... kocken som slutar nu och inte om fem timmar som jag har snott flaskan....

FAAAAAAAAN


Kommentarer
Postat av: anna

hmm mina skor är nog för stora för dig..det krävs några kilon för dem..
åh vet du vad - ångestfyllt har jag tryckt in några godisbitar i munnen också..fan
önskar jag vore som du.

Postat av: ronnie

akta dig...you might get you asking for...

2007-08-18 @ 09:24:09
URL: http://www.wasabilicious.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback