jag = ett vrak

nu har jag varit vaken i snart ett dygn

malmømorgonen var trevligare æn førvæntat, Malmö e trots allt en trevlig stad



først var jag och anorexia på shoppingtur, minns inte så mycket av de timmarna, vi kollade på skor och smala modellben i plast

image367

jag var mest trøtt snurrig och førvirrad och helt oførmøgen till att tænka logiskt whatsoever...størt nog så var det trevligt ændå, som att hænga med en gammal kompis, vi gjorde anorektiska saker ihop...stod och dregglade bakom frysdiskar fulla med glass, låg och skakade av lågt blodsocker vid en fontæn i parken, smulade sønder medhavd macka till matsæck i handen och provade klæder och fascinerades av æckelbeninghet i skarpt provrumsljus inne på hm... tillsist gav jag upp och dumpade anorexia och køpte ett svensk plommon ...

image368

sen mötte vi upp Petra

image369


Petra ær mycket bra och skræmde bort anorexia lite grand

image371

vi lunchade och sen bjød Petra på kaffe på trevligt fik med bedårande god cappucino med vitchokladtopping

image370

ja vet den ser skitlöjlig ut men jag tror det var den där vitchokladgrejan som gjorde det...

sen åkte jag øver kukbron till kuk-køpenhamn och vinglade in på jobbet

sen dess har jag jobbat
jobbat och ætit jalapenos och chilimarinerade grillade rødløkar

nu vet jag inte vem jag håller i handen

kaffemaskinen kanske
anorexia?

ingolf!!!!!!

i dunno

jag e så jævla trøtt så jag kænner før att vøænda ut och in på mig sjælv och strypa mig i mina egna tarmar

imorgon får bli en bættre dag...fast idag var bra ændå...tack vare petra, malmø och solen och minnet av gårdagen, gårdagens alla goda drinkar, gårdagens trevliga klientel  och fina blinblingpresenten runt halsen som jag fick av ronnie renhornet... *kærlek...litegrand iallfall...*

nu ska jag på nåt sætt cykla hem med min gigatiska resvæska attachad till min pakethållare....hoppas den inte ramlar i vattnet nær jag korsar langebro

hoppas stellan e vaken dærhemma så vi kan dricka the och kolla på crapteve i min sæng

men først

klæ på sig alla tjocktrøjor...de e vargavinterkallt ute
packa ner alla ægodelar i min kappsæck
larma
låsa
packa cykeln med væskhelvetet
rodda med cykellyktor
tænda cigg ett av tre innan langebro

sen

upp upp och ivæg...

observera

jag har alltid ALLTID en plan...før ALLT! det ær så man vinner...

Kommentarer
Postat av: Petra

Tack söta för dom fina orden. Slit inte ihäl dig där borta i dansklandet gumman, jag blir helt trött av att bara läsa. Hoppas du mår bra idag o att ingolf o co tar en paus från att plåga dig! kraaaaaaam

2007-08-30 @ 11:37:21
Postat av: Mija

Åh.
Hej, jag såg att du hade varit in hos mig?!!! Såg du en av mina kategorier om anorexia? Jag har en del inlägg där.. (har själv varit sjuk, för många år sen..) Kramar om dig

Postat av: emma

fan vad bra!! tar det här isf..
cafét heter 113 50 (postnumret gav namnet, makalöst fantstifullt) och adress då :
Adress:
Sveavägen 98
113 50 Stockholm
Telefon: 08 - 15 74 45
ligger mit emot handelshögskolan.
de e nog helt enkelt bara att traska in så snart som möjligt så blir de lyckliga och glada. Om själva jobbet vet jag egentligen inte
mer än att det är unga anställda och ett brunch/lunch ställe..ja, men kolla upp de om du e intresserad nu!!
ta hand om dig också. (viktigt, viktigt)

2007-08-30 @ 14:48:46
URL: http://www.dushi.blogg.se
Postat av: emkatten

älsk. jag kommer ned till skåne i mitten, slutet av september. då måste vi ses. please?
saknar så

2007-08-30 @ 22:36:10
URL: http://under-the-ginkotree.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback