jag dör...

...fast på ett bra sätt

om jag dör nu så dör jag lycklig...

inatt så har jag stått på scen igen. inatt har ronnie roadkill den sanna cirkusprinsessan fått vara sitt rätta jag igen
inatt har jag rulat världen
inat har jag sparkat pungen ur byxorna och knullat hela världen analt och de har kommit så det sprutat säd kärlek och värme ur röven på nämforsen i näsåker

jag vinner
jag är bäst

nu finns det ingen återvändå

ingolf är död och begraven

han får parasitera på någon annan nu, på mitt skeletthotell har han fått checka ut iallafall

jag hatar fortfarande mitt fläsk, jag tycker jag ser ut som skit men jag är lycklig. lycklig över att inte vara en vandrande zombie, lycklig över att vara mitt sanna jag igen, lycklig över att vara levande

i am kick ass inspiration, gawd i kick ass, gawd i rock, shit vad jag gjorde det bra

ingenting kan stoppa mig nu, i am aimming for the top and i am gonna hit the roof with a sledgehammer break it go true and pass the moon on my way to the stars

all you suckers are invited to join my joyride or pass, i dont care i dont give a damn, youre free to get a freeride couse i ve got energy enough to suply you all for another year or two on the road

fuck anorexia
fuck my thiighs

my life is brilliant my life is pure

i could do james blunt with a srewdriver now if i had too

gnightkisses

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback