jag borde...

plocka ur diskmaskinen och sopa golven

det liknar skit här inne

och jag ska va här från morgon till sen kväll hela helgen mens alla andra dödliga e ute på galej

jag borde jag borde...men jag har absolut ingen lust och de har blivit såförbannat kallt ute att man måste sätta på sig en tjcoktröja för att gå ut på trappen och röka

min kropp skriker fortfarande efter chili, wasabi och jalapenos men efter att ha ätit säkert en deciliter av vardera och avrundat hela brakmåltiden med en halv mango med skal och tre espresso med hasselnötssirap så säger jag nej kroppjävel håll käften du tar kål på mig

egentligen så vet jag att det den helst av allt har lust till är det där jävla rosévinet...men jag törs inte...dricker jag en halv flaska rosévin nu så kommer jag definitivt inte räkna rätt på kassan klockan tre i natt

åh gud ronnie var stark nu,..

just ja sopa golven var det...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback