idioti

05.20 ronnie

05.20 ! ! !

INTE 05.40

skrev jag inte för exakt typ trefyra inlägg sen hur jaga lltid gör allt i sista minuten och sen får be och böna på mina bara knän för att nära och kära i min omgivning ska rädda mig ur den smutsigaste skiten????

exakt

imorse var det mamma som var den nära och kära med plånbok och mobiltelefon som samlade ihop sin stackars bakfulla 25 åriga dotter från vägrenen  när och ringde efter en taxi när den äckliga dottern insett att hon kollat fel på sin jävla tågbokning.

så går det

surt sa räven

så går det när man köper billiga tågbiljetter till klockan skit på morgonen

SÅÅÅÅ GÅÅÅÅÅR DET!!!!!!


LÄR DIG EN JÄVLA LÄXA NU FÖR I HELVETE SKITUNGE!!!!

idag börjar inte bra

idag är ingen bra dag, jag var tvungen att kompnesera genom att mygla till mig lite ny gratis uppkoppling på tåget och en frammåtvänd fönsterplats (ännu en gång...läs inlägget om mina 8 sanningar om mig själv...jag ljuger iallfall inte om mina olater jag lever upp till dem jävligt duktigt...fan)

så nu känner jag mig lite okej igen

lite

nu X2000 morgonkaffe utan medbringad soyamjölk (det hans liksom inte packas ordentlig frukost i paniken där i morse när jag dubbelkollade mina tågtider bättre sent än aldrig...men tur att man är blogghora iallfall tur det annars hade jag inte kört igång datorn klockan halv fyra på morgonen

kaffe var det ja

image366

kaffe...

Kommentarer
Postat av: Fabianmaja

Greetings. This site is so full of information


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback