höjden av slöhet

haha jag sitter med en romdrink på magen och kollar på när Rex-katten Boris slåss med den prickiga kaninen Satan.

Boris är en halvnaken rex-katt med fel färg och hängbuk (fel färg är typ samma sak som intetfärg...aldrig någonsin har jag sett en cremefärgad kisse med krullhår...kanske är det därför han slåss med kaninen)

Satan är en fullt bepälsad normal huskanin med hitlermustasch

jag delar 45 tusen kronors soffan med husfar Mårten och hans obstinata hungriga bratson Leo

Leo är sur för att äldsta sonen ätit upp hela middagen

Boris är sur satan ha mer päls

Mårten är inte sur men lite grinign för att Rommen är slut

Jag är inte sur alls men lite mer Romsugen

jag har precis sovit bort en hel Beckfilm...de är illa. jag har missat två timmars Mikael Persbrandtonani

Boris morrande låter som en hungrig anorektikers mage

Just nu är jag en väldigt mätt anorektiker..jag vet inte om jag räknas som anorektieker då...

i dont care

för i kylen finns det en hoegarden och lite lime...ingen idé att sura alltså...

mina kvällsbetraktelser är helt värdelösa i know...

Kommentarer
Postat av: S

Mmmmmm Persbrandtonani! Yummu!!

2007-08-16 @ 10:21:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback